Servimetge és el portal d'ofertes per als afiliats i familiars de Metges de Catalunya
  • Què és i quins avantatges té Servimetge?
  • Servimetge és l'entorn d'ofertes online exclusiu per als afiliats i familiars de Metges de Catalunya. Hi ha descomptes especials que podràs contractar de forma senzilla. Trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molts més. A més a més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, així que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar-te.

Per contractar una oferta el procediment és molt senzill. Escull la promoció que t'interessa i fes clic al botó. Seràs redirigit a una nova pàgina on podràs finalitzar el procés de compra. En alguns casos hauràs d'emplenar un formulari o trucar a un número de telèfon per que un tècnic/assessor de la marca es posi en contacte amb tu.

• Com em registro?
    • Per registrar-te al Club Servimetge, accedeix a l’enllaç que trobaràs a continuació, omple el formulari amb les dades que et demana i accepta la política de privacitat. Clica aquí per ser membre del Club Servimetge!

• Com em dono de baixa del Club?
    • Per deixar d’estar registrat al Club, has d’anar a “Modificar perfil” a l’apartat superior dret. Al final de la pàgina trobaràs l’opció “Donar-me de baixa”.

• He perdut la contrasenya o la vull canviar. Com ho faig?
    • Si saps quina contrasenya tens però la vols canviar, vés a l’apartat “Modificar perfil” que trobaràs a l’apartat superior dret de la pantalla. Podràs posar la teva contrasenya antiga i canviar-la per una de nova. En aquest apartat també podràs canviar les teves dades personals.

Si no recordes quina contrasenya tens, clica “Accedir” en el menú superior dret i, sense entrar al Club, trobaràs un enllaç per canviar la contrasenya. Escriu el correu que utilitzes normalment per entrar al Club i rebràs un e-mail perquè puguis canviar la contrasenya. Recorda que l’e-mail pot arribar a la safata “Spam” del teu correu.

• La web no es carrega correctament.
    • Si tens problemes mentre estàs navegant pel Club és possible que s’estiguin actualitzant les promocions o s’estigui fent un manteniment general de la pàgina. Tot i això, assegura’t que estàs navegant amb un navegador actual com Google Chrome. Si navegues amb Internet Explorer, tindràs errors de compatibilitat.

• Com s’organitza el Club?
    • El Club està organitzat en diferents apartats on trobaràs ofertes i promocions disponibles per tu. Les promocions s’actualitzen periòdicament, per tant, algunes desapareixeran al cap d’un temps perquè en puguin aparèixer de noves.

A cada promoció trobaràs un apartat que t’explicarà les condicions i el procés de compra de cada oferta. Si encara tens preguntes, pots contactar amb nosaltres.

• Tipus de descomptes: descompte directe i Compte VIP.
    • Al Club trobaràs dos tipus de descomptes: descomptes directes i Compte VIP. Els descomptes directes s’apliquen directament al moment de fer la compra.Amb la Compte VIP, realitza les teves compres com ho faries normalment. Durant el procés de pagament no veuràs cap descompte. És normal. Quan hagin passat tres dies aproximadament i la web on hagis comprat certifiqui la teva compra, rebràs un correu electrònic i el saldo provisional del teu Compte VIP s’incrementarà segons el descompte indicat en la promoció.Una vegada el proveïdor confirmi el saldo, rebràs un correu electrònic conforme el saldo provisional s’ha convertit en saldo confirmat. Aquest procés pot tardar entre 30 i 60 dies.Quan hagis superat el límit de 20 € de saldo confirmat, podràs transferir els diners acumulats dels teus descomptes al teu compte bancari. Només quan hagis superat el límit apareixerà l’opció de “transferir els teus diners”.
    • He fet una compra i els meus diners no apareixen a la guardiola. Què ha passat?
    • Els diners del teu pagament poden trigar tres dies a transferir-se al teu Compte VIP. Quan la web on hagis comprat certifiqui la teva compra, rebràs un correu electrònic i el saldo del teu Compte VIP s’incrementarà segons el descompte indicat en la promoció. Transcorreguts 30-60 dies podràs veure que el teu saldo s’ha convertit en saldo confirmat. Recorda que només podràs transferir els diners al teu compte bancari quan hi hagi 20 €.

Si no has rebut els teus diners en els terminis establerts, posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant el xat o el formulari de contacte.

• Com contactar amb nosaltres?
    • La forma més ràpida de contactar amb nosaltres és mitjançant el Xat, un sistema de comunicació que permet consultar tots els teus dubtes sobre el Club. Accedeix al xat a través de la part inferior dreta del Club. Està disponible de dilluns a dijous de 9:00 a.m. a 5:00 p.m. i els divendres de 9:00 a.m. a 2:30 p.m.

Els caps de setmana el xat no està operatiu, però si tens algun dubte o consulta pots contactar-nos a través d’aquest formulari.

• He enviat missatges i no he rebut resposta. Què puc fer?
    • Pots contactar amb nosaltres trucant al 91 021 42 38.

OFERTAS

QUÈ ÉS SERVIMETGE?

Servimetge és la línia de productes i serveis de valor afegit exclusius per a facultatius. Serveis com l'assessorament jurídic, tributari o comptable, l'assessorament en la creació i gestió d'empreses d'àmbit sanitari, la contractació d'assegurances, la promoció de béns i serveis de consum o els cursos de formació mèdica continuada, entre d'altres.

COLABORA

© METGES DE CATALUNYA Consell de Cent, 471-475, esc. B, entresòl, 08013 de Barcelona - 93 265 11 77